Niniejszy Regulamin ma służyć zapewnieniu bezpiecznego
i spokojnego wypoczynku Gości.
Dyrekcja Hotelu będzie Państwu wdzięczna
za przestrzeganie jego zapisów.
- Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby (doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego). Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Goście powinni zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia doby. Opłata za przedłużenie doby równa jest obowiązującej stawce za dobę.
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- Osoby nie zameldowane w pokoju mogą przebywać w pokoju od godziny 7:00 do 22:00. Po godzinie 22:00 Gość ma obowiązek zameldować dodatkowe osoby przebywające z nim w pokoju.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu albo innych osób przebywających w Hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gościa lub funkcjonowanie Hotelu.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi niezwłoczną reakcję.
- Cisza nocna w Hotelu obowiązuje od 22.00 do 6.00. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę, bez zwrotu poniesionych za pobyt kosztów.
- Należność za pobyt w Hotelu pobierana jest z góry za cały czas pobytu zgodnie z przesłanym potwierdzeniem rezerwacji. Wszystkie należności (np. opłaty za rozmowy telefoniczne, dodatkowe usługi) rozlicza kasa recepcji oraz punkty, w których realizowana jest usługa.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- bezpieczeństwo pobytu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw podczas nieobecności Gościa, a w - przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie. - Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie,
- przechowywanie bagażu (Hotel może odmówić przyjęcie bagażu na przechowanie w terminach
- innych niż daty pobytu Gościa). - Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wartościowych jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do recepcji.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w pokoju.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Z względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia Hotelu.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić, czy zatrzasnął drzwi.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju będą odsyłane na prośbę Gościa na podany adres, na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji Hotel przechowuje pozostawione przedmioty przez 3 miesiące.
- W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Jeśli ta zasada zostanie naruszona, rachunek Gościa zostanie obciążony kwotą 200 zł za konieczność dodatkowego odświeżenia pokoju.
- Goście mogą korzystać z usług restauracji i kawiarni, ale w stroju nie krępującym pozostałych gości. Hotel może odmówić obsługi gościa ubranego np. tylko w kąpielówki.
- Goście przyjeżdżający z psem, kotem lub innym zwierzęciem mają obowiązek poinformowania o tym fakcie recepcję w momencie rezerwacji lub najpóźniej w dniu przyjazdu. Goście zobowiązują się do sprzątania po swoich podopiecznych oraz do uiszczenia dodatkowej opłaty: 30 zł za dobę za zwierzę małe (do 10kg) oraz 60 zł za zwierzę duże (powyżej 10kg).
Regulamin przyjęto w 20 punktach.

Regulamin Sali Zabaw
Milusińscy mogą spożytkować swoje niewyczerpane pokłady energii w miejscu po brzegi wypełnionym zabawkami, książeczkami, grami planszowymi i radością.

Regulamin basenu
Poczuj moc wody i orzeźwiającą siłę wodnych masaży, które uwolnią ciało od stresów i natłoku myśli.
