See gallery

Loyalty program

Regulamin programu lojalnościowego dla stałych Gości:

  1. Niniejszy regulamin dotyczy programu lojalnościowego dla stałych Gości, który obowiązuje w Parku Rekreacyjno - Biznesowym Las Woda**** w Wildze od 1 września 2013 roku.
  2. Istnieją dwa statusy stałych Gości: STAŁY KLIENT oraz VIP. Goście Ci otrzymują karty rabatowe.
  3. Status STAŁY KLIENT przeznaczony jest dla Gościa, który odwiedził hotel trzy razy w ciągu bieżącego roku.
  4. Status VIP przeznaczony jest dla Gościa, który odwiedził hotel pięć razy w ciągu bieżącego roku.
  5. Gość ze statusem STAŁY KLIENT otrzymuje 10% rabatu, Gość ze statusem VIP otrzymuje 20% rabatu.
  6. Warunki korzystania z kart rabatowych określa oddzielny REGULAMIN KARTY RABATOWEJ.
  7. Warunkiem uczestnictwa w programie jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i promocyjnych Hotelu.
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings.

OK, close