Zobacz galerię

Program pobytu

Lato się kończy, co nie oznacza, że wraz
z nadchodzącą jesienią, trzeba się zaszyć pod kocem.

 

W każdą sobotę zapewniamy różne formy aktywności fizycznej.
Zapraszamy na zajęcia prowadzone przez naszych instruktorów
SPORT TO ZDROWIE!

 

11:30 – 12:00 Aqua aerobic

To świetny sposób na pozbycie się zbędnych kilogramów, wyszczuplenie i wymodelowanie sylwetki, ponieważ woda stawia naturalny opór dla ruchu.To także rodzaj wodnego masażu – rozluźnia ciało i umysł, przyśpiesza przemianę materii i odchudzanie, zmniejsza cellulit. Ćwiczenia nie obciążają stawów, dlatego jest to idealna forma ruchu dla osób borykających się z bólami kręgosłupa, zwyrodnieniami, osteoporozą, będących w trakcie rehabilitacji po urazach. To także fantastyczny sposób na zadbanie o siebie w czasie i po ciąży! Gwarntujemy pozytywne doładowanie i regenerację na poziomie fizycznym i psychicznym :)

 

16:00 – 17:00 Nordic Walking

Jak każda forma sportu, spacer z kijkami poprawia kondycję i wydolność organizmu, a także odciąża stawy.  Dzięki zastosowaniu kijków spacery są ułatwione, można chodzić dłużej bez zmęczenia.
Co więcej, w trakcie takiego marszu aktywowane są również górne partie ciała.  Podczas treningu w organizmie zwiększa się produkcja endorfin, dzięki czemu poprawia się nasz nastrój.

lub


16:00 – 17:30 Wycieczka rowerowa

Korzyści płynące z jazdy na rowerze są niepodwarzalne. Równy, jednostajny wysiłek sprawia, że zwiększa się pojemność płuc, krew jest dotleniona i lepiej pracuje serce. Dzięki temu poprawia się ogólna wydolność organizmu. Wzrasta wytrzymałość i siła mięśni, stajemy się bardziej odporni na zmęczenie, podnosi się poziom endorfin i lepiej znosimy sytuacje stresowe. W dodatku, jazda na rowerze po terenach wilżańskich, daje możliwość obcowania z naturą, wyciszenia się i prawdziwego odprężenia. Jest odpowiednim rodzajem ruchu dla każdego, niemal bez ograniczeń.
Jedynymi przeciwwskazaniami do jazdy na rowerze są poważne schorzenia układu krążenia oraz zaawansowana choroba stawów i kręgosłupa.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/zdrowotne-zalety-jazdy-na-rowerze_35138.html
Równy, jednostajny wysiłek sprawia, że zwiększa się pojemność płuc, krew jest dotleniona, lepiej pracuje serce. Dzięki temu poprawia się ogólna wydolność organizmu. Wzrasta wytrzymałość i siła mięśni - rozwija się szczególnie mięsień trójgłowy łydki i czworogłowy uda. Stajemy się bardziej odporni na zmęczenie, bo organizm przyzwyczaja się do większego wysiłku fizycznego. Podnosi się poziom endorfin (hormonów szczęścia) i lepiej znosimy sytuacje stresowe.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/zdrowotne-zalety-jazdy-na-rowerze_35138.html
Równy, jednostajny wysiłek sprawia, że zwiększa się pojemność płuc, krew jest dotleniona, lepiej pracuje serce. Dzięki temu poprawia się ogólna wydolność organizmu. Wzrasta wytrzymałość i siła mięśni - rozwija się szczególnie mięsień trójgłowy łydki i czworogłowy uda. Stajemy się bardziej odporni na zmęczenie, bo organizm przyzwyczaja się do większego wysiłku fizycznego. Podnosi się poziom endorfin (hormonów szczęścia) i lepiej znosimy sytuacje stresowe.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/zdrowotne-zalety-jazdy-na-rowerze_35138.html
Korzyści płynące z jazdy na rowerze

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/zdrowotne-zalety-jazdy-na-rowerze_35138.html
Korzyści płynące z jazdy na rowerze

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/zdrowotne-zalety-jazdy-na-rowerze_35138.htmWszystkie dzieci zapraszamy do kącika zabaw.

          

W cenie pobytu zyskujecie Państwo nieograniczony dostęp do hotelowych atrakcji, jakimi są m.in.
basen z kaskadą wodną i przeciwprądem, jacuzzi, sauna, sala fitness, siłownia wewnętrzna i fit park oraz sala z bilardem, tenisem stołowym i piłkarzykami.

 

Po aktywnie spędzonym dniu, proponujemy skorzystanie z zabiegów kosmetycznych i masaży
OFERTA - KLIK


Wszytskie dzieci zapraszamy do kącika zabaw!

 

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij